ZWROT I REKLAMACJE

§1
Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Kupujący będący Konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z Produktem.

2. Wypełnij formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY – możesz pobrać go TUTAJ.

3. Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres*

Via Moda Sp. z o.o.
Ul. Gen. L. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno
Magazyn G24
z dopiskiem: „ZWROT ATLANTIC”
* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” lub za pośrednictwem InPost Paczkomaty nie będą odbierane.

4. O ile to możliwe Sprzedający zwraca się z prośbą o dołączenie także dowodu zakupu (np.: paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub zapłaty).

5. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

6. Wyślij maila na adres sklep@atlantic.pl z informacją o dokonywanym zwrocie.

§2
Reklamacje

1. Wypełnij formularz REKLAMACJI możesz pobrać go TUTAJ.

2. Odeślij reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres*

Via Moda Sp.z o.o.
Ul. Gen. L. Okulickiego 7/9
05-500 Piaseczno
Magazyn G24
z dopiskiem: „REKLAMACJA ATLANTIC”
* Koszt przesyłki ponosi wysyłający. Paczki wysłane „za pobraniem” lub za pośrednictwem InPost Paczkomaty nie będą odbierane.

§3
Wymiana

1. Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu zakupionego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji.

2. W tym celu należy wypełnić formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w §1.

3. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj, musi posiadać oryginalne opakowanie i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Atlantic
Atlantic

Przedmiot został dodany
do Twojego koszyka.

Atlantic
Atlantic

Przedmiot został dodany
do listy Ulubionych przedmiotów.

Sklep internetowy na Sellingo